WEB TASARIM & DİJİTAL REKLAMCILIK
14969
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-14969,bridge-core-3.1.4,qi-blocks-1.4,qodef-gutenberg--no-touch,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-30.3,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-8.2,vc_responsive

WEB TASARIM & DİJİTAL REKLAMCILIK

Marmara Ajans, işletmenizin ihtiyaçlarına uygun web tasarım çözümleri sunar:

Kullanıcı Odaklı Tasarımlar: Basit ve işlevsel arayüzlerle ziyaretçilerinizin kolayca gezinmesini sağlıyor, müşteri deneyimini en üst düzeye çıkarıyoruz.

Responsive (Mobil Uyumlu) Tasarımlar: Her cihazda mükemmel görünen ve sorunsuz çalışan web siteleri tasarlıyoruz. Müşterileriniz her yerden rahatça erişim sağlayabilir.

SEO Uyumlu Tasarımlar: Arama motoru optimizasyonu (SEO) ile sitenizin görünürlüğünü artırıyor, potansiyel müşterilerinizin size daha kolay ulaşmasını sağlıyoruz.

Hızlı ve Performanslı Web Siteleri: Optimize edilmiş yapılar ve hızlı yüklenen sayfalar ile ziyaretçilerinize kesintisiz bir deneyim sunuyoruz.

E-Ticaret Çözümleri: Güvenilir ve kullanıcı dostu e-ticaret siteleri geliştiriyoruz. Ürünlerinizi kolayca sergileyebileceğiniz ve müşterilerinize güvenli alışveriş imkanı sunan platformlar oluşturuyoruz.

Marmara Ajans olarak, sunduğumuz tüm hizmetlerle işletmenizin dijital pazarlama hedeflerine ulaşmasına katkı sağlıyoruz. İşletmenizi geleceğe taşımak için bizimle iletişime geçin!

Dijital reklamcılık, ürün ya da hizmetlerin internet ve dijital iletişim biçimleri kullanılarak tanıtılmasıdır. Web sayfası, sosyal medya, mobil uygulama gibi internet platformlarında görülen reklamlar, dijital reklamcılık örneğidir.Başka bir deyişle dijital reklamcılık; şirketlerin, toplumun yaşadığı değişime uyum sürecidir.

 

Dijital Reklamlar Nedir? Dijital Reklam Ne Demek?

İnternet veya dijital ortamlarda sunulan ürün veya hizmet reklamlarına dijital reklam denir. Dijital reklamlar; sosyal medya, arama motoru, web sitesi gibi çevrim içi araçlar aracılığıyla yayımlanır ve tanıtılır.

 

Dijital reklamcılık türleri şunlardır:

Display ads (görüntülü reklamcılık)

Sosyal medya reklamcılığı

SEM, arama motoru reklamcılığı

Native ads (yerel reklamcılık)

Retargeting ads (yeniden hedefleme reklamcılığı)

 

Display Ads (Görüntülü Reklamcılık)

Dijital ortamlarda kullanıcıların karşısına banner, fotoğraf veya video olarak çıkan reklamlara görüntülü reklam denir. Dijital ortamlardaki tüm görsel reklamlar görüntülü reklamcılık örneğidir.

 

Sosyal Medya Reklamcılığı

Sosyal medya uygulamaları veya sitelerinde yapılan tüm ücretli reklamlara, sosyal medya reklamı denir. Dijital pazarlamacılar ve reklamcılar Instagram, Facebook, Pinterest, Twitter gibi sosyal platformları kullanarak ürün ve hizmetlerini tanıtırlar.

SEM, arama motoru reklamcılığı: Bir web sitesinin Google, Microsoft Edge gibi arama motoru sonuç sayfalarında daha görünür ve ulaşılabilir olmak için yaptığı dijital reklamcılık türüne denir.

 

Native Ads (Yerel Reklamcılık)

Hizmet veya ürünün yerleştirildikleri site ya da uygulamalardaki içerikle bütünleştiği reklamcılık türüne denir. Sosyal medya veya web sitelerinde karşımıza çıkan sponsorlu gönderiler native ads örneğidir..

 

Retargeting Ads (Yeniden Hedefleme Reklamcılığı)

Bir dijital platformu sürekli veya belirli zamanlarda ziyaret eden kullanıcıları hedefleyen reklamlardır. Bir alışveriş sitesini ziyaret eden fakat ürün satın almayan kullanıcının karşısına çıkan o ürünün veya sitenin reklamı yeniden hedefleme reklamcılığı örneğidir.

Video reklamcılığı: Bir ürünün veya hizmetin video kullanılarak dijital ortamda sunulmasıdır. Youtube videoları öncesinde çıkan Youtube reklamları video reklamcılık örneğidir.